10 Days music challange - 7 favorit skivor

En helt ny kategori "10 Days" som dom 10 kommande dagarna fylls med musik, och sedan annat roligt :)


1) Min favorit är Darins skiva Flashback och här är låten Seasons Fly som är med på skivan!

2) Låten Leave a Scar från Mansons skiva The Hight End of Low som ligger på 2:a platsen

3) Tokio Hotels magiska låt Noise från skivan Humanoid som ligger på 3:e platsen

4) Min absoluta favorit låt av Michael Jackson, DirtyDiana kommer från skivan Bad på 4 plats RIP!

5) På 5:e plats har vi Bullet For My Valentines nya skriva Fever och detta är låten under samma namn

6) 30 Seconds To Mars nya skiva This Is War är svin bra och här är låten Night of the Hunter från skivan

7) Sist har vi Bring Me The Horizons skiva Suicide Season och låten med samma namn




Kommentarer
Postat av: julia

vad glad jag blev när jag såg att du la ut 30 seconds to mars. finns inget bättre på denna planet.

kanske enligt mej, haha.

din blogg är jättebra tkr jag :3 <3

2010-08-27 @ 21:24:49
URL: http://sheissofashion.blogg.se/

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0