Shopping på Väla :)

Image and video hosting by TinyPic
Jag fick 2 hårfärger, nagellack, foundation, godis och en ny svart kofta idag utav pappa. Men jag måste bara erkänna att jag verkligen hatar att få en massa saker när det inte är så att jag fyller år eller någon annan anledning. Att få jackor och vinter skor osv är en annan sak men ut över det köper jag allt jag vill ha själv. Förutom de små tillfällen då min pappa tvingar mig att låta honom köpa något till mig. Skäms verkligen när man står där i kassan och min pappa betalar alla sakerna till mig. Någon mer som känner så? :(

Har i alla fall köpt en ny röd färg, som är lite mer vinröd och mörkare än den jag har i nu. Dock ser nyansen lite lila ut så får hoppas att det inte slutar med att min nya hårfärg inte är röd länge haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är verkligen inte ensam om att hata när någon annan betalar för en. Så du är verkligen inte den enda. Jag nära på skriker på min kille bara han köper en pan pizza till mig xD

Btw awsome blogg! :D

2010-08-15 @ 22:01:48
Postat av: Emma

Haha du är inte ensam.. xD hatar när jag och t.e.x min mamma är i stan och hon ba: åh vill du ha den här? den är fin :)

Känner mig så sjukt bortskämd fast de är jag ju inte.. Haha :(

2010-08-16 @ 00:55:05

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0