Vad heter du? Hur gammal är du? Berätta om dig själv.


Jag fick en fråga för några dagarna sedan och tänkte svara på den i ett inlägg, eftersom jag fått liknande frågor innan också men aldrig gett något direkt svar. So here it goes!

Svar; Jag heter Linnea Nilsson, vilket är ett otroligt svenskat namn. Men min mamma är halv finsk vilket betyder att en liten del av mig faktiskt är finsk. Jag är 15 år och fyller 16 21 september, så jag är fortfarande ett litet barn. Jag börjar gymnasiet nu efter sommaren och ska gå ett Estet musik eftersom jag är riktigt musik intresserad. Min absoluta favorit är Darin och det har han varit sedan 5 år tillbaka, även Escape the Fate, Marilyn Manson, Tokio Hotel och Bullet For My Valentine ligger närma hjärtat. Nothing Else Matters är min absoluta favorit låt, och jag har bestämt mig att mina första tatto ska vara låtens text. Jag älskar slezee och lite trashy stil vilket är något som influerats på min egen stil.

Mina föräldrar är skilda och jag bor varannan vecka hos mamma och pappa. Med mamma bor jag i en lägenhet där jag även har min hund. Med pappa bor jag i en villa tillsammans med Ullis och hennes två barn Jonathan och Anton. Jag älskar att festa, umgås med mina vänner och min fantastiska pojvkän Kim, och jag får väl säga att han finns i  de flesta delarna av mitt liv. Den 24 Augusti har vi ett år tillsammans, då vi planerar att förlova oss<3

Kommentarer

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0