FUCK MY LIFE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vaknar klockan 8 och sminkar mig, fixar håret och går in och duschar (Fråga mig inte varför jag gör det efter jag fixat mig jag var väl lite väck) och sen så kommer jag ur duschen och kollar på klockan, inbillar mig att den är 09.32 istället för 08.32 och så slänger jag på mig kläderna och springer till bussen. Kommer till skolan och tror jag är 20 minuter försenad och kutar in i sånglektions rummet och bara "FÖRLÅT FÖR JAG ÄR SEN MEN JAG ÄR HÄR NU" och hon bara kollar på mig och säger att jag är i skolan en timme för tidigt. Så ja klockan var 09.10 istället för 10.10 som jag då trodde att den var. FML FML FML FML FML FML!!!!!!!!!


edit; fan vad du blandar tider, när fan vaknade du o när var du i skolan? hahah
Ja det står ju i texten, jag vaknade klockan 8 och var i skolan 09.10 men jag själv trodde att klockan var 10.10 när jag kom till skolan :)

Kommentarer
Postat av: Pedår

fan vad du blandar tider, när fan vaknade du o när var du i skolan? hahah

2011-04-29 @ 10:07:42
Postat av: daniel

haaaaaaaaahhaahhahaahahahahahahahahhaahh

2011-04-29 @ 10:09:12

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0