Jävla skit

min mobil telefon är isönder, jätte irriterande. Trodde först det var glapp i min mobilladdare så batteriet på mobilen dog. Men nu när jag köpte ny laddare så visade det sig att det var fel i mobilen. Får lämna in den under helgen eller på måndag. Men ni når mig på Facebook och antagligen sen när jag hittat en mobil jag kan ha så länge.

Nu låtsas vi att ni undrar vad jag ska göra en fin kväll som denna. Och så säger jag att jag ska träffa Vicky och vara hemma hela kvällen. Fick inte tag på någon fest, eller så letade jag inte tillräckligt, så det får bli imorgon istället :D

Kommentarer
Postat av: Neliiizh

Hej. Du har väl jobb, jag undrar vad du jobbar med? :)

2011-01-21 @ 21:58:20
URL: http://itsneliiizhbytheway.blogg.se/

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0