Måndag 11 januari 2011

Hejsan!
Sitter i soffan och slappar lite, har precis kollat på CSI och efter jag skrivit färdigt ska jag gå in och duscha jätte snabbt för jag hade tränat innan jag jobbade, luktade säkert mysigt under de 3 timmar jag var med barnen, mums! Sen går jag direkt och lägger mig i sängen och sover, jag är skit trött och har en lång skoldag imorgon.

Jag och Vicky var även och fixade ett nytt jobb idag som barnpassare på ett nytt gym i Helsingborg. Just nu jobbar vi varannan onsdag men jag hoppas att vi kan få var en dag efter sommaren för det var bra betalt och jätte fint. Vi får även träna och simma gratis under hela tiden vi jobbar där, vi älskar våra liv! :)

Kommentarer

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0