Måndag 3 januari 2011

Ligger och tar det lugnt i soffan med mammas laptop, har precis proppat i mig ännu en pigelin och en hel läkerol ask. Trots att jag har ätit så mycket jag bara kan idag idag så är jag fortfarande svag och min mage är skit smal och fortsätter skika efter mat, men jag kan inte äta mer för då riskerar jag att ligga på toalett golvet ikväll igen. Har i alla fall haft en lugn dag idag för Vicky jobbade för mig innan för mig magsjuka hälsade på lite snabbt igen tihi, så jag tänkte att det bästa var att stanna hemma imorgon också :)

Tänkte hoppa in i duschen nu och tvätta mitt hår för det är helt tovigt och äckligt, sen ska jag nog gå in och lägga mig i sängen och kolla på någon mysig film. Hörs imorgon!

Kommentarer

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0