I'm not a slave to a god that doesn't exist, but I'm not a slave to a world that doesn't give a shit!

Marilyn Manson fyller 42 år idag!
Grattis min hjälte, eller snarare gud. Han är en så otroligt stor inspiration och han är väl antagligen en utav de personerna jag ser upp till mest. Inte bara är han helt otroligt grym utan även en så originell personlighet så jag kan inte hjälpa att älska honom. Han har skrivit några utav de mest genialiska låt texterna som många gånger hjälpt mig genom deprimerade stunder och även gjort mig starkare och rebellisk och även ibland lite arg. Enligt mig har han satt stora spår i rockmusiken och jag skulle även vilja kalla honom en legend. ♥

Image and video hosting by TinyPic

"Forbidden in heaven and useless in hell"  - Marilyn Manson

"How the fuck are we supposed to know if we're in love or if we're in pain" - Marilyn Manson

"I'm well aware I'm a Danger to my self. Are you aware I'm a danger to others?
There's a crack in my soul you thought was a smile" - Marilyn Manson

Kommentarer
Postat av: S

Åh. Han är verkligen sjukt jävla cool!

2011-01-05 @ 16:34:27

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0