Min fredags kväll:

Vi var ett par tjejer (runt 10 stycken) som samlades på en restaurang ikväll för att överraska vår kompis Anna som fyllde år i onsdags och ville skulle fira henne idag. Hon hade inget aning och såg skit skrajj ut när hon tog av ögonbindlen och såg alla sitta där, rätt skoj faktiskt haha! Mitt första surprise party ever. Kom hem vid halv 1 och suttit uppe vid datorn nu ett tag och kollat på kläder, det har tagit mig över en timme att kolla igenom en sida för internet verkar inte vilja sammarbeta med mig ikväll så jag tänker gå och lägga mig istället. Imorgon ska jag upp och träna för jag har inte hunnit med det alls i veckan förutom i måndags, kanske jag hinner åka och simma imorgon ockå. Snacka om att bränna kallorier utan att svettas haha!

Haft en bra fredag? ;)

Kommentarer
Postat av: vicky

om du ska simma imån säg gärna till mig jag är på!

2011-01-15 @ 15:11:29

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0