Sammanfattning 2010; november & december

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nu har jag äntligen lagt ut november och december från 2010. Men nu är det ett nytt år! Och jag ska försöka göra det så bra som möjligt. :) mår faktiskt lite bättre idag, har dock fortfarande problem med att äta. Tänkte svara på 2 frågor jag fick för någon dag sedan!

Din medusa piercing är jätte snygg!! gjorde det ont att ta den ?
Haha ja du det gjorde ont som fan :) men värt det!

Vad använder du för ögonskugga?
Det är svårt att svara på för jag använder väldigt många olika från min palett, du kan hitta liknande på eleven.se
eller på tradera.se :)

Kommentarer
Postat av: Bengt xD

Kan du inte göre en video på hur du sminkar dig?

2011-01-02 @ 15:50:34

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0