Sämsta nyår ever!

Jag välkommnar 2011 med vinterkräksjukan... Drog hem från festen redan vid 10 för jag mådde så extremt dåligt, trodde först att det var för alla rökte och jag är allergisk mot tobak men tydligen inte. Direkt när jag kom hem kastade jag mig över toaletten och spenderade hela mitt natt inne på badrummet. Det var nog det sjukaste någonsin, jag har aldrig mått så dåligt.

Jag frös otroligt mycket så jag satt och bölade i duschen med skit varmt vatten på och med min spy hink i handen. Var tvungen att dricka varmt vatten om och om igen så jag skulle spy upp något annat än galla. Efter ett tag försökte jag ta mig ur duschen men jag svimmade på badrums golvet och la där hela natten. Ungefär vid halv 5 vaknade jag igen och krälade mig in på rummet och däckade i sängen.

Idag mår jag lite bättre i magen i alla fall men jag har skit ont i hela kroppen, känns som ett gigantiskt blåmärke. Så jag har spenderat hela dagen i sängen. Tänkte sätta på tv:n inne på rummet nu och försöka somna om och så hoppas jag på att jag vaknar och mår bättre imorgon bitti. Tänkte svara på några fråger jag fått och även visa de få bilderna jag har från igår. :) Hoppas ni hade en bättre kväll än mig, natti! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Fyfan, det låter inte kul! Krya på dig!

2011-01-02 @ 00:34:30
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0