Tradera Tradera Tradera Tradera......

Jag hittade en baseball tröja jag velat ha i evigheter från Carling på Tradera! Jag köpte även ett par lösögonfransar eftersom de andra jag fick i julklapp gick sönder så fort man rörde dom :( Tradera ♥

Jag köpte även ett par skor från Nelly som varit slut fram till för någon dag sen och jag tog det sista paret som var precis i min storlek *ont skratt* Man kan väl helt enkelt säga att de är mina dröm skor men det säger jag om varje nytt par jag köper, men dessa är verkligen en dröm till foten!!!

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

visa bild på skorna!:D Jag beställde också skor från Nelly igår (:

2011-01-05 @ 15:33:24
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0