What doesn't kill you makes you stronger

hmm ja allt är fkn fucked up jävla piss fitta, jag och kim har gjort slut. och det är förjävligt att inse att det inte fungerar längre när man inbillat sig själv att allt var så otroligt perfekt. och det kanske det var när vi hade det bra, men att bråka har slitit på mig som fan och nu är det dags att jag samlar mig och börjar må bra igen. Men jag saknar honom som fan, jag älskar honom och kommer alltid göra och detta kommer ta jävligt lång tid att komma över. Fy fan att det skulle bli såhär, det skulle inte bli såhär....

bloggningen kommer nog inte vara så hög nu ett tag, jag vill inte sitta och klaga här, det angår faktiskt inte er. Men jag uppskattar alla som vill stötta mig igenom det, det är jätte fint av er. Ha det så bra ♥

24 augusti 2009 - 30 januari 2011
I wont ever forget

Kommentarer
Postat av: Anonym

du klarar det. eldsjäl! <3

2011-01-31 @ 11:35:16
Postat av: Josefin Borgman

Ledsen för din skull. ):

Hoppas du kommer över honom fort. Kanske det blir lite lättare då du inser att eftersom det inte funkade längre, så finns det någon där ute för dig som är bättre.

2011-01-31 @ 14:01:57
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0