DAY 1 Introduce yourself / List your likes and dislikes

Godmorgon, vilken vacker lördag det är och gud vad jag har tråkigt. Så nu kör jag igång en sån här 50 dagars utmaning. Kommer säkert inte var tillräckligt flitig för att göra en ny sån här varje dag men ska göra mitt bästa ;) Nu ska jag presentera mig själv...

Hej! Jag heter Linnea Nilsson och jag är 16 år, fyller 17 den 21 september. Mina föräldrar är skilda så jag bor varannan vecka hos mamma och pappa. Fast som läget är just nu så är nästa vecka den 3:e veckan i rad då jag är hos pappa tihi. Jag har en syster, och även 2 bröder och Ullis som jag anser är min familj trots att jag inte är blodrelaterad men ändå. Jag går första året på gymnasiet på en estet linje med musik inriktning, och då kommer vi fint in på ämnet musik vilket är det bästa som finns. Musik är ju då mitt största intresse, jag älskar att sjunga och kan även spela gitarr. Mina favorit artister/band är Justin Nozuka, Darin, Manson, 30 seconds to mars och även Bruno Mars och Eminem ligger jävligt bra till nu haha. Andra intressen jag har är att shoppa kläder och skor!!!!! Det var väl ungefär allt om mig :D

My likes:
Justin Nozuka
Jackson Rathbone
Att äta, kakor och godis helst haha!
Skor och kläder
Spela gitarr och sjunga
Sova

My dislikes:
Avundsjuka/svartsjuka
Egen kära personer
Vinter
Hajar
Danskar
Tockar (rödhåriga)
Chips (mest doften)
DAIM!!!!!

Kommentarer
Postat av: jezz

Vad är det för fel på rödhåriga?

2011-03-21 @ 00:02:31

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0