DAY 2 Make a bulleted list of everything that happened in your day

I och med att jag precis har vaknat så kör jag en fin liten lista på vad jag gjorde igår.

1: Vaknade och åt frukost vid TV:n
2: Funderade på att gå och träna men tog fram gräddbullar istället
3: Spelade Guitar Hero Metallica, ägde sönder!!
4: Ännu en gång funderade jag på att gå och träna med gick in vid datorn istället
5: Sminkade mig och fixade håret
6: Hanna och Vicky kom hem till mig
7: Satt och pratade med Vicky och Hanna
8: Beställde en fete stor kebab pizza och köpte godis
9: Satt och åt pizza och kollade på Toy Story 3
10: Laddade ner Karate Kid och såg den, åt mitt godis
11: Gick och la oss i sängen
12: Pratade deeptalk, sånt man alltid gör innan man ska sova haha!
13: Somnade!

Kommentarer

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0