DAY 3 Your favourite film

Stavas det verkligen "favourite" haha, antagligen för det stog så på hemsidan men ändå.

Min favorit film, är nog den lättaste frågan att svara på enligt mig. Självklart så är STARWARS de bästa filmerna genom tiderna, de är i alla fall de som betyder allra mest för mig. Har växt upp med dom och typ drömde om att jag skulle rädda Anakin från att bli Darth Vader varje kväll i och med att jag är ett litet psyko. Hade värsta stora pappers figurerna över hela väggen med anakin och darthvader hahah och Episod 3 (med anakin) har jag sätt över 800 gånger ;D  Men andra stora favoriter är alla Harry Potter, The Last song, Karate kid och Dread.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0