Fredagen den 4 mars 2011

Sitter i soffan just i denna stund och spelar lite gitarr och håller på att lära mig en ny låt i och med att jag blivit lite halvt besatt av den och tyckte att en akustisk version av den skulle vara väldigt mysig. Haha oj kan berätta låten också, Do it like a dude med Jessie J. Nu tänkte jag fortsätta att spela vidare lite och sen lägga mig och vila ett tag. Hoppas det dyker upp något roligt att göra ikväll, skulle varit kul att gå och se Von Benzo men jag sket i att köpa en biljett för 200 spänn för jag redan rätt dom 2 gånger innan (innan jay var med i idol då) så jag tyckte att detta inte riktigt behövdes haha! Vi hörs senare.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg vadå snyyygg

får man låna din bilder om man länkar tillbaka?

2011-03-04 @ 17:16:30

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0