I don't feel to good, no no no I don't feel to good at all

Hejsan! Nu vet jag inte riktigt hur jag ska börja detta för när jag hade tagit bilden och postat den i inlägget så hade jag precis kommit hem från gymmet och tänkte börja inlägget med det. Men sen så fastnade jag vid TV:n och glömde helt bort att fortsätta skriva. Meen meen jag och Vicky köttade i alla fall på gymmet i 2 timmar, och så är jag helt förkyld och kan knappt andas, underbart! Nu ska jag göra en lista på vad jag ska köpa när jag får lön haha! Annars köper jag sånt onödigt skit som alltid!

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: vicky

NU JÄVLAR KÖTTAR VIIIIIIIII! och jag borde fan göra likadant köper bara onödigty skit som typ massa saker som ser kul ut, kläder som jag kanske kommer anvönda någon vacker dag och godis/mat!

2011-03-20 @ 20:24:55

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0