Idag;

Jag orkade inte vara mer kreaktiv med mina "outfit" bilder (gud vad jag hatar det ordet) idag tyvärr, jag hade en kör lektion och sen slutade jag så nödvändligt att klä upp sig så mycket näää. Gick ner i stan efter skolan som sagt ju, visar er vad jag köpte ikväll ;) Nu ska jag till doktorn och kolla min hals haha, och sen vill mamma att jag ska ta sprutor mot livmoderhalscancer, men hört att man inte kan ha sex på 6-9 månader då? Så det kan hon glömma!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan visst ha sex under tiden. Inte det som är grejen haha.

Grejen är att man helst ska ta sprutorna innan man haft sex så att chansen att man blivit "smittad" (av det som om kanske 20 år blir livmoderhalscancer) är minimal.



Första sprutan är mot kondylom ("könsvårtor") och efter du tagit den kan du inte få det osv. Sen är det bara de andra två.



Som sagt, man kan ha sex under tiden och före, men "chansen" finns där i så fall. Så du behöver inte oroa dig. Bäst att vaccinera sig när man har chansen ändå. När du blir över 18 kommer det kosta som in i helvete.

2011-03-07 @ 15:37:12
Postat av: Majabaja! :*

Dom sprutorna funkar ju inte om man har haft sex innan, haha.

2011-03-08 @ 08:40:51
URL: http://failedwhore.blogg.se/

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0