I'm for sure done

Sitter i soffan och väntar på att det ska bli dags att gå till skolan haha, måndagar är den absolut tråkigaste dagen på hela veckan satt jag och funderade ut nu precis när jag åt frukost. Jag har kör nu direkt på morgonen och det är typ absolut det tråkigaste som finns och sen har jag engelska och jag hatar det också. Sen på kvällen så jobbar jag på världens tråkigaste gym med världens jobbigaste barn. Haha jag har inte mycket positivt att komma med idag sorry haha men nu ska jag dra iväg så hörs vi senare! :)


Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Lisette

du är grymt fin!

2011-03-14 @ 17:45:04
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0