Lift me of my feet beautyqueen

Godmorgon! (bilden är från igår) Sitter och sminkar/fixar håret och ska dra iväg till min sånglektion sen vid 10. Jag har verkligen verkligen gått igenom värsta övertalningen mot mig själv och sagt att nej nu måste jag dra iväg till sånglektionen och inte skita i det som alla andra fredagar. Har nog varit på 2 lektioner denna terminen så stor IG varning på mig om jag inte går dit lite nu i slutet haha. Länkar en finfin liten låt som gör mig glad såhär på morgonen ;)

Image and video hosting by TinyPic



En kommentar:
jättefin blogheader nu!
älskar den bilden på dig

Svar: Hihi tack så mkt! tyckte den andra var skit tråkig så kände att jag behövde byta :D

Kommentarer
Postat av: V :*

Finaste sötnosen<3

2011-03-25 @ 17:57:10
Postat av: Paulalva

Cool site ... I like it :)

2011-06-13 @ 11:28:27
URL: http://paulalva.blognext.com

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0