Lördagen den 12 mars 2011

GODMORGON! Det är lördag och jag har tråkigt som vanligt, sitter i soffan och gör svenska läxa, jag mååååste lämna in den idag annars så blir det fan inte gjort. Jag är typ även helt sjukt irriterad över att jag vaknade av att någon stog och sågade utanför mitt fönster typ, försökte så bäst jag kunde att först bara ignorera det och sova vider men nej det gick inte så flög typ ur sängen och stängde fönstret. Kände för att slänga något på den jävlen och fråga vad fan han tänkte med. Väckte mig även i en skit knäpp dröm som handlade om världens undergång hahahah jag var ju otroligt nära på att överleva hela drömmen och vara ensam kvar på planeten. Men aja godmorgon, vi hörs senare! : )

Kommentarer

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0