FML!

Heeeej dryga dag :)) Har precis slutat jobba, fast nä det var typ en timme sen. Har ätit och så. Och nu tänkte jag klaga lite här då jag inte trodde min dag skulle bli sämre. Spotify har ju som de flesta redan slutat med sin gratis tjänst och nu får man bara lyssna på 10 timmar musik i månaden om man inte har preminum. Och sen kan man inte spela en låt mer än 5 gånger per månad. Då tycker jag skit synd om mig själv nu mera för jag har redan under en dag råkat spela Justin Nozukas flesta låtar fler än 5 gånger och kan inte spela han mer i månaden. USCH OCH FY!


Kommentarer
Postat av: Josefin Borgman

Skaffa premium? Det är ju ändå värt det. Du kan lyssna på album innan de ens kommit ut, du har ingen jobbig reklam, du kan lyssna hur mycket du vill även när du inte har något internet, du kan ha det i mobilen. 99 spänn i månaden är ju inte så mycket. Be dina föräldrar betala?

2011-05-03 @ 17:53:14
URL: http://itsthemusic.blogg.se/

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0