Valborg 2011

Valborg var as najs, när jag vaknade hade jag absolut ingen jävla aning om vad jag skulle göra. Men slutade med att jag drog till Lund med några vänner och sen drog jag och hänge med kimmi, riaz osvsvsvs.. jag hade det i alla fall skit trevligt och när jag kom hem var jag så jävla trött så jag deckade dirr! Haha snacka om att jag vaknade lite bakis och hängig nu på morgonen, och min kropp är fylld med myggbett. AJ!



Jag och Kimmi :)))


Riaz i glasögon, mycket vackert


och nej.. jag röker inte. Men visst visst jag är aaas cool!


Jag ♥ jackie chan






Subway, bääääästa fylle maten ♥♥  haha och min fina groda fick jag av kim, taaack :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

börjat träffa kim igen? :o ;)

2011-05-03 @ 09:13:04

Love/Hate here:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0